"Modeller är lika dumma som får"

Läs ovannämnda citat. Det bör klassas som det mest idiotiska citatet sedan urminnes tider.
   Det är för fan förnedrande för fåret att bli kallad lika dum som en fotomodell. Jag menar, inget ullhårigt gräsätande djur har någonsin givit ut en singel som den miserabla "My boobs are ok". Det säger väl för fan det mesta.
   Det värsta är dock att de utsätts för en sådan generalisering. Som om det bara finns dumma får. Parallellen är patetisk. En bluff är vad det är.
   Vad har fotomodellerna för ändamål här i världen, egentligen? Fåren levererar i alla fall ut ull som gör att dina kläder håller sig slitstarka och framförallt håller värmen i kroppen. Det sistnämnda kanske vore något för fotomodellerna att tänka på då de ofta slarvar med plaggen.
   Avgå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fåren släpper dock ut betydligt mer metangas än modellerna och det ökar växthuseffekten. 0-1 till Modellerna

2007-10-19 @ 00:03:03
Postat av: Camilla

Får väl helt enkelt svälja min stolthet och säga att du är en hejare på att skriva, Mr Kenta! :D Men sen tycker jag att du är lite väl taskig och drar alla modeller över en kant, jag menar... din beundrare några rum bort är ju faktiskt modell och hon är ju minst lika snäll och gullig som ett litet lamm. Mohaha. Puss på dig!

2007-10-19 @ 20:06:18
Postat av: Camilla

Får väl helt enkelt svälja min stolthet och säga att du är en hejare på att skriva, Mr Kenta! :D Men sen tycker jag att du är lite väl taskig och drar alla modeller över en kant, jag menar... din beundrare några rum bort är ju faktiskt modell och hon är ju minst lika snäll och gullig som ett litet lamm. Mohaha. Puss på dig!

2007-10-19 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0